woensdag 15 juni 2011

operatie

Zo mijn tas is gepakt, rolstoel staat klaar. Moeders heeft ook haar tas klaar.
Nu nog een paar uurtjes slapen en dan is het zover.
Morgenochtend om 5:30 opstaan, dan om 6:00uur rijden richting het ziekenhuis in woerden.
Ik moet om 7:15 in het ziekenhuis zijn. Dan krijg ik eerst een intake gesprek, en word ik naar mijn kamer gebracht. Ik lig dus niet op kort verblijf maar op Orthopedie, mijn arts heeft die kamer voor de zekerheid geboekt. Er is dus kans dat ik langer moet blijven dan 1 nachtje.
Als ik mijn kamer heb gevonden krijg ik een mooi hemd aan en dan is het wachten totdat ik naar de prikkamer mag. Daar krijg ik een infuusnaald bllll. En daar gaan ze ook de ruggeprik zetten en de pijnblokkade in mijn onderbeen aanbrengen. En als beide goed hun werk doen mag ik naar de operatie kamer. Daar wacht mijn dokter en die gaat dan opereren. Hij denkt dat hij 2,5uur bezig is. Nou mijn Ipod is helemaal vol dus ik heb muziek bij me om te luisteren. Ik ben dus de hele operatie bij. Ben heel benieuwd hoe het gaat. Maar ik weet dat ik de operatie niet alleen hoef te doen. Ik heb de Here God bij me die voor me zorgt. En ik weet ook dat er morgen veel voor mijn gebeden word. Dat troost mij ook. Nu ga ik zo slapen en dan horen jullie mij pas weer als ik weer thuis ben en weer achter mijn laptoppie kan.

1 opmerking: