vrijdag 16 september 2011

Feestje

Ik woon nu sinds 29 augustus in Appelscha. Aangezien we daar midden in een verbouwing zitten en tele2 niet mee werkt hebben nu nog geen internet. We krijgen daar wel binnenkort internet alleen dan via de schotel. De verhuizing is goed gegaan we zitten lekker te klussen en op te ruimen en uit te pakken.
Mijn eigen huis staat nog te koop in zoetermeer, dus als jullie nog mensen weten die een goedkoop tweekamerflatje willen, vlakbij het grote stadshart van zoetermeer.
Zie de volgende link. http://www.funda.nl/koop/zoetermeer/appartement-47856041-dunantstraat-669/

De beestjes heb ik de eerste week binnen gehouden, maar daarna mochten ze naar buiten. En ze vinden het een feest. Ze gaan via mijn slaapkamerraam naar buiten (ik slaap op de begane grond) en lopen zo de hele dag in en uit. De eerste paar dagen waren ze alleen maar aan het struinen en snuffelen. En wat heel fijn is, als ik ze roep dan mauwen ze terug en komen ze heel blij aangerend zo fijn vinden ze het. En wat ook heel bijzonder is, Ginny gaat opeens spinnen als ik haar ga aaien. En ze sabbelt niet meer op de dekens. Dus die is helemaal blij. Hermie ook hoor ze vinden het beiden prachtig buiten. Ze zijn veel buiten om smiddags op bed of op de stoel diep in slaap te vallen. En wat leuk is er zijn daar heel veel muizen. Dus ik vind regelmatig een muis gevangen door Ginny of door Joepie de kat van mijn moeder.

Maar ik mocht nog niet zo heel veel doen omdat ik nog een gipsen been had en een rolstoel. Je leest het goed Had. Ik ben vandaag naar de het ziekenhuis geweest. En gipsmeester Nico zei al ik wil je niet meer terug zien hoor. 3 maanden gips is lang zat. Na het gips verwijderen weer foto's maken. En dan naar de arts. En die had heeeeeeeel fijn nieuws. Het is bijna helemaal dichtgegroeid. Dus ik mag van hem weer lopen en staan. Ik moet het opbouwen en ik voel vanzelf als ik te snel ga zei hij. En als ik goed kan lopen en staan mag ik ook weer autorijden van hem. Ik moet nog wel in de aangepaste schoenen van hem, maar mag dus gewoon lopen. Dat is nog eens fijn nieuws. Na dit fijne nieuws wilde de arts toch nog even voor de zekerheid een foto van mijn heup maken om te kijken of dat ook goed gaat aangezien ik daar nog wel eens pijn aan heb. Dus wij weer terug naar de rontgen en toen moesten we erg lang wachten. Heb ik dus samen met mijn moeder velletjes van mijn voet en been gehaald. Die zitten beide vol velletjes van huid wat er normaal afslijt. Maar goed die foto van mijn heup ziet er ook goed uit. Zelfs daar is nu botgroei aan het onstaan. Allemaal heel fijn nieuws denk ik dan maar.

Oh ja ik schrijf dit stukje achter de pc van mijn Pa, omdat ik toch in Woerden moest zijn, zijn we even langs dordrecht gereden om weer wat dozen te halen. Dus kon ik gelijk een blogje schrijven.
Tot en met sinas zal ik maar zeggen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten