maandag 18 april 2011

Koud

Ja jullie lezen het goed koud.
Bij mij op het werk is er altijd een gevecht tussen mij, de mannelijke collega's en de andere vrouwen. Ik en de mannelijke collega's hebben het snel warm dus raam open of airco aan. En de vrouwelijke collega's hebben het altijd koud dus raam dicht en airco uit. Nu hebben we op het werk en een airco en een stel ramen die open kunnen en een luchtverversingssyteem. En nu was die laatste vervelend aan het doen. De ramen en airco kunnen we zelf bedienen maar dat andere ding niet, grrrr. En geloof het of niet, maar iedereen had het koud vanmorgen, dus ook ik en de mannen. Nu had ik het niet erg koud, had meer last van koude voeten zoals wel vaker maar de rest had het ook koud. Dus tja dan moeten we maar weer naar het bedrijfsbureau bellen en die moet dan het bedrijf bellen die dat systeem in de gaten houd. Al met al duurde dat even. Gelukkig komt na de lunch de zon aan mijn kant dus kreeg ik snel warm. Maar was dus wel even grappig toen mijn collegaatje naar het bedrijfsbureau belde, het is hier echt koud zelfs de mannen hebben het koud namelijk hihi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten